الأحد، 2 أغسطس 2020

ق/هنتظــــــر منك قـــرارك ك/أحمد عبد الرحمن صالح

ق/هنتظــــــر منك قـــرارك

ك/أحمد عبد الرحمن صالح

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

.

.

بعـــد كل اللـى مـــا بنا

سبتني ومشيت لحالك

رغــم إنـي كنت حلمك

كنت فعـــلاً مشدودلك

ق/هنتظــــــر منك قـــرارك

ك/أحمد عبد الرحمن صالح

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

.

.

بعـــد كل اللـى مـــا بنا

سبتني ومشيت لحالك

رغــم إنـي كنت حلمك

كنت فعـــلاً مشدودلك

ليه قــدرت تغيب عليا

رغـــم إنـي محتجـالك

بعت كل حــاجه حلوه

بعتني ومجـاش ببالك

إني كنت هموت عليك

كنت محتاجه لسؤالك

نفسي اعرف

بس مـــــالك

بعت عـــادي

إيــه جـرالك

قلبـي مستغــرب قـرارك

القســـــاوة بقت شعارك

البعــاد كان ليه اختيارك

سبتني بين ليل حصارك

كان مُنايا اشــوف نهــار

قلبي عــــاش

يحلم بــدارك

نفسي ارجـع

بختـيــــــارك

هنتظــر منك

قـــــــــــرارك

كلمات/أحمد عبد الرحمن صالح

ربما تحتوي الصورة على: ‏‏شخص واحد‏، ‏نص مفاده '‏أحمد عبد الرحمن مالح أحمد عبد الرحمن மلح الكوتش‏'‏‏

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق