الجمعة، 20 يوليو 2018

( للحزن في قلبي مكان )كلمات الصدق فارس الليل الحزين محمد عطيه محمد

 

رباعيات الأحزان (( رسالة عاشق ))
( للحزن في قلبي مكان )
وحشتيني .. . .. حاولت كتير أخون حلمك
وحشتيني .. . .. حلمت كتير أكون زيك
يكون قلبي عنيد قاسي .. . .. لقتني بدوب في إحساسي
ورامي قلبي ومشاعري في أحضانك ... وراضي بكل حكاويكي وأعذارك
غريق في بحر العشق والهوى نساني .. و رماني في نار الحب وحداني
وحشتيني .. . .. وفاض الكيل من بعدك
وحشتيني .. . .. وليّه مين يا حبيبتي من بعدك
وحشتيني .. . .. عنيكي السود ليالي طوال وأنا عاشق
وحشتيني .. . .. أنا المغلوب على أمري وسهمك في الفؤاد راشق
وحشتيني ... .. ... وحشتيني ... .. ... وحشتيني
هعيش الحب من بعدك ... .. ... هعيشه لمين
هعيش العمر في بعدك ... .. ... بشوق وحنين
لا أنا عايش ولا ميت ... . ... ولا قادر أكون زيك
دموعي بتجري في عيني .. . .. ولا قادر أداريها
وصورتك باينه في ملامحي .. . .. ولا عارف أخبيها
أنا طاير بلا عنوان ... .. ... في دنيا العشق والأحلام
كفايه بس أنا احبك ... .. ... وأدوب في ليالي حكاويكي
وأغزل في الهوي شعرك ... . ... وأرسم صورتي في عنيكي
أنا منك ... .. ... أنا ليكي .. رماني العشق في إيديكي
وحشتيني .. وحشتيني ..
ومش عاوز غير بس ياحبيبتي تحسيني
.. وحشتيني .. وحشتيني .. وحشتيني
كلمات الصدق
فارس الليل الحزين
محمد عطيه محمد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق